czwartek, 24 czerwca 2021

Koronkowa pandemia czerwiec

 Witam pięknie wszystkich  !

Ciekawe jak u Was dzisiaj było ,bo w Warszawie istny potop.Myślałam że się trochę ochłodzi ale nic z tego.

Pandemia trwa w dalszym ciągu ,dobrze że koronkowa.Powstaja piękne prace jest co podziwiać.Ponieważ nie posiadam bombek /kupić o tej porze roku raczej nie można/supłam sobie inne ozdoby choinkowe.

Wybrałam śnieżynkę autorstwa Oli,dodałam koraliki.Niestety metalizowanego kordonka zupełnie nie widać ale jest i przy świetle sztucznym ładnie się mieni ta śnieżynka.


W swoich schematach frywolitkowych znalazłam wzór na świątecznego sopelka.Autorką jest Renulek od której zakupiłam kiedyś zestaw  bożonarodzeniowy ozdób choinkowych.


Sopelek pozuje do zdjęcia w towarzystwie malutkiej śnieżynki autorstwa Robin Perfektti

Sopelek jest zrobiony z resztek cieniowanego kordonka Maxi a śnieżynka z kordonka DMC10,środek błękitna Kaja

i jeszcze rodzinne zdjęcie do żabki.



Pozdrawiam Was drodzy serdecznie !


niedziela, 16 maja 2021

Wiosna 2021 -postępy

 Wiosna 2021 wg Renulka ruszyła nareszcie do przodu .Szału nie ma ale zawsze coś drgnęło.

W lutym było tyle:


Na dzień dzisiejszy jest zaczęty 9 rząd


Czym dłuższe okrążenie ,tym wolniej idzie supłanie.

Pozdrawiam serdecznie,cieszę się że odwiedzacie tego bloga.

sobota, 8 maja 2021

Kwietniowo -majowa odsłona Koronkowej pandemii

Witam i bardzo dziękuję za komentarze pod serwetką .Cieszę się że spodobała się tak wielu osobom.

 Średnio sobie radzę z szydełkowymi ,reliefowymi śnieżynkami,chociaż bardzo mi się podobają dlatego kolejny raz postawiłam na frywolitkę.Wzór jest autorstwa Laury Bziukiewicz która na potrzeby zabawy udostępniła schemat.

Pięknie wyglądają bombki w tych frywolitkowych gatkach.

Ponieważ nie posiadam odpowiedniej bombki ,wysypłałam śnieżynkę dodając koraliki 

poniżej schemat śnieżynki
Pozdrawiam słonecznie i życzę zdrowia.



wtorek, 13 kwietnia 2021

Zapomniana serwetka

 Witam miłych gości mojego frywolnego bloga.

Zacznę od tego że lubię kordonki cieniowane i multikolorowe.Własnie w moich zasobach niciowych znalazłam taki kordonek trochę w kolorystyce wiosennej i postanowiłam /a było to w lutym/ zrobić małą serweteczkę.

Wysupłałam i odłożyłam i....zapomniałam o niej a przecież mam takie miejsce gdzie mogę swoje frywolitkowe wytwory pokazać.

Oto moja serwetka :


wykonana z kordonka Altin Basac multikolor,średnica serwetki ok.15 cm.



Niestety zupełnie zapomniałam kto jest autorem wzoru za co bardzo przepraszam i pięknie dziękuję za udostępnienie schematu.

W temacie "Wiosna2021" postępy marne ,utknęłam na 7 rzędzie ale tak to jest u mnie jak wezmę się za dużą formę frywolitkową.

Pozdrawiam wszystkich ciepło i życzę zdrowia.

poniedziałek, 15 lutego 2021

Dwie serwetki

  Witam cieplutko !

Ostatnio intensywnie supłam  między haftami oczywiście.Trochę dziwnie to zabrzmiało ale wszystko jest w porządku i z hafcikami i z supełkami.

Jedną serwetkę udało mi się skończyć. Jest to projekt Renulka  dostępny w jej sklepiku.

Oto ona -serwetka Marta.


Serwetka wykonana z kordonka DMC Babylo 10 cieniowany błękit,średnica 30 cm.

a tu w trakcie blokowania -bardzo nie lubię tego robić ale trzeba


Druga serwetka dopiero zaczęta. Jest to projekt Wiosna 2021 autorstwa Renulka.
Schemat jest dostępny  na blogu Reni .Raz w tygodniu autorka udostępnia darmowo jedno okrążenie.Jeśli ktoś nie chce czekać to może sobie kupić schemat bezpośrednio u niej lub w sklepiku.


W swoich kordonkowych zapasach znalazłam świetne nici.Jest to Ariadna 20.Bardzo dobrze mi się z nich supła.

Tyle frywolenia na dzisiaj ,wracam do swoich haftowanych ufoków.

Trzymajcie się zdrowo !

poniedziałek, 25 stycznia 2021

 

Koronkowa pandemia w styczniu

 Witajcie kochani !

Mam nadzieję że nic złego u Was się nie dzieje.

Dzisiaj styczniowa odsłona koronkowej zabawy ,którą zorganizowały Ania,Justyna i Ola.Dzięki dziewczyny, czekałam na taka zabawę i.dzięki za inspiracje.



Zabawa polega na tworzeniu ozdób choinkowych w technice koronki frywolitkowej lub szydełkowej.Ja kocham frywolitkę i uwielbiam supłać więc zaczęłam od śnieżynek frywolitkowych autorstwa Reni

oto 3 gwiazdeczki z kordonka cieniowanego maxi:


Dziewczyny zaproponowały też śnieżynki w technice szydełkowej z zastosowaniem słupków reliefowych.

Dla mnie to nowość i postanowiłam zmierzyć się z tym tematem.Zrobiłam śnieżynkę posiłkując się filmikiem .Schemat był dla mnie zbyt skomplikowany. 



Nie będę pisać ile razy podchodziłam do  niej .Niby proste a jednak nie wychodziło mi.

Oto mój krzywulec,jakieś reliefy nawet widać ale to nie tak jak powinno być.


Zdecydowanie wolę koronkę frywolitkową chociaż gwiazdki z reliefami bardzo mi się podobają.

Jeszcze raz dziękuję dziewczynom za zorganizowanie tej zabawy.Taka "pandemia"to sama radość.

pozdrawiam ciepło

wtorek, 29 grudnia 2020

Frywolitkowy lampionik

 Kolejny projekt Renulka tym razem darmowy.

Uroczy drobiazg i niepospolity sposób na przyozdobienie zwykłego słoiczka po jogurcie z Biedronki.


Taki lampionik robiłam już wielokrotnie .Ten jest zrobiony z kordonka igiełkowego skrzącego się w świetle co daje fajny efekt  przy zapalonym podgrzewaczu.Jednak do samego supłania nie polecam.


Koronkowa pandemia czerwiec

 Witam pięknie wszystkich  ! Ciekawe jak u Was dzisiaj było ,bo w Warszawie istny potop.Myślałam że się trochę ochłodzi ale nic z tego. Pand...